Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
(smlouva o dílo)
 
Pozorně si prosím přečtěte správnost vyplněných údajů. Pokud je vše v pořádku, můžete objednávku odeslat.
Pozor!!! Barvy zobrazené na vašem monitoru se nemusí shodovat s barevností výtisku na našem profesionálním zařízení. Velkou roli hraje typ monitoru, nastavení barev, jasu, kontrastu ale také nastavení barev v počítači.
Pokud k nám bude objednávka v pořádku doručena, obdržíte e-mailem zprávu o potvrzení objednávky nejpozději do 24 hod po odeslání objednávky. V případě, že se takto nestane, nejspíše se nepodařilo správně odeslat objednávku. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli situaci vyřešit.
Odeslanou objednávku nelze později měnit, protože dochází ke zpracování v nejbližším možném termínu. Vzniklé více náklady je nutné uhradit.
Pracovní doba pro výdej předmětu díla: Po-Pá 7:00 – 16:00 hodin. Objednávka přijatá od pondělí do pátku po 12:00 hodině se již posuzuje za objednávku přijatou až následující pracovní den.
                                                              
I.
Všeobecné podmínky
  1. Zhotovitelem se pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek (VOP) rozumí společnost Tiskárna KLEINWÄCHTER holding s.r.o. IČ: 05539528, DIČ: CZ05539528, se sídlem Čajkovského 1511, 738 01 Frýdek-Místek (dále i jen „zhotovitel“).
 
  1. VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o dílo uzavřené na základě on-line objednávky prostřednictvím internetového portálu: kalendarsnadno.cz (výroba kalendářů, pexes a  jiných tiskovin) a potvrzení této objednávky ze strany zhotovitele.
 
  1. Objednal (dále i jen „zákazník“) odesláním objednávky dle odst. 2 tohoto článku potvrzuje, že je seznámen s těmito VOP a dalšími listinami uvedenými v těchto VOP a bere na vědomí, že tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo. 
 
II.
Uzavření smlouvy o dílo
  1. Odeslání on-line objednávky obsahující podstatné náležitosti smlouvy dle čl. 2 odst. 3 VOP prostřednictvím internetového formuláře na internetovém portálu: kalendarsnadno.cz ze strany zákazníka je posuzováno jako návrh na uzavření smlouvy o dílo (dále i jen „objednávka“).
 
  1. Smlouva o dílo je uzavřena přijetím objednávky, a to okamžikem doručení e-mailu o potvrzení objednávky zákazníkovi ze strany zhotovitele.
 
  1. Podstatnými náležitostmi smlouvy jsou předmět díla, cena díla, termín a způsob dodání. Pokud jde o cenu díla, termín a způsob dodání, odkazuje zhotovitel na platný Ceník zhotovitele, včetně termínu a způsobu dodání, jež je vždy nedílnou součástí těchto VOP.
 
  1. Zhotovitel je oprávněn odmítnout objednávku, která obsahuje neúplné údaje o zákazníkovi, není učiněna v souladu s těmito VOP a platnou nabídkou zhotovitele pokud jde o cenu, kvalitu, termín a způsob dodání v uvedený den, případně je jinak neúplná, či neurčitá nebo obsahuje požadavek na zhotovení díla, jehož výsledkem má být předmět díla, který je z hlediska jeho obsahu, či podoby nedovolený nebo v rozporu s dobrými mravy.
 
III.
Předmět smlouvy o dílo
  1. Předmětem smlouvy o dílo je závazek zhotovitele k provedení díla, kterým je zhotovení předmětu díla specifikovaného ve smlouvě o dílo uzavřené na základě objednávky zákazníka a jejího potvrzení ze strany zhotovitele a závazek zákazníka toto dílo převzít a zaplatit za něj dohodnutou cenu díla. Předmětem díla jsou především kalendáře, pexesa a jiné tiskoviny dle nabídky zhotovitele.
  2. Materiál na výrobu kalendářů a pexes u počtu nepřesahujících 1.000 ks, je grafický hladký papír síly 200 g až 300 g/m2. Po předchozím projednání a dohodě o tom v písemné formě nebo e-mailem je možné použít i papír s jiným povrchem nebo speciální grafické materiály síly 120 – 350 g/m2. Od 1.000 ks výše je na výrobu použita technologie ofsetového tisku a lze vybírat mezi více druhy potiskovaných materiálů dle dohody v písemné formě nebo e-mailem.
  3. Určení předmětu díla musí být jednoznačné a určité.
  4. Není-li dohodnuto jinak, zhotovitel provede dílo v kvalitě obvyklé v ČR a v souladu s nabídkou zhotovitele platnou v den uzavření smlouvy.
 
IV.
Práva a povinnosti stran
  1. Zhotovitel se zavazuje zákazníkovi zhotovit a dodat předmět díla v množství, kvalitě a lhůtě dohodnuté ve smlouvě o dílo, jinak za podmínek stanovených v platné nabídce zhotovitele v den uzavření smlouvy.
 
  1. Pokud podklady pro zhotovení předmětu díla graficky zpracovává zhotovitel a je požadován grafický návrh, bude tento zaslán jako náhled ke korektuře, který je nutno ze strany zákazníka potvrdit. Jakmile je korektura potvrzena, nelze již v grafickém návrhu provádět žádné další změny, ani smlouvu o dílo vypovědět.
 
  1. Smlouvu o dílo lze vypovědět bez výpovědní doby ze strany zákazníka pouze před schválením (korekturou) grafického návrhu. V případě výpovědi před schválením (korekturou) grafického návrhu je však zákazník povinen uhradit náklady spojené s vytvořením grafických návrhů k tomuto schválení (korektuře) dle již odvedené grafické práce za cenu pro tento účel vykázanou zhotovitelem.
 
  1. O termínu dokončení díla a o dni předání předmětu díla vybranému dopravci k doručení bude zákazník informován předem e-mailovou zprávou na adresu uvedenou v objednávce.
    V případě, že předmět díla nebude zákazníkovi dodán do týdne od jeho odeslání, je zákazník povinen o této věci informovat zhotovitele, aby ten mohl sjednat nápravu.
 
  1. Zákazník souhlasí, že veškeré neuhrazené dluhy plynoucí ze smluv o dílo budou předány k vymáhání a budou po něm nárokovány veškeré náklady s tím spojené. Dále souhlasí, že v případě neuhrazení můžou být zveřejněny jeho osobní údaje (jména, adresa, dlužná částka) v databázi dlužníků ČR.
 
  1. Případné požadavky zákazníka na změnu smlouvy o dílo, pokud jsou se zhotovitelem dohodnuty v písemné formě nebo e-mailem, prodlužují sjednanou dodací lhůtu o dobu uvedenou v dohodě zhotovitele a zákazníka o změně smlouvy.
 
  1. Jestliže nastanou okolnosti mající charakter vyšší moci, které brání zhotoviteli v plnění smluvních závazků, má zhotovitel právo přiměřeně prodloužit termín dodávky nebo od smlouvy odstoupit. Ani v jediném případě nenese zhotovitel odpovědnost za vzniklé škody.
 
  1. Vyšší mocí se rozumí okolnosti zvláštní povahy, které brání zhotoviteli, dočasně nebo dlouhodobě, v plnění smluvních povinností, a které nastaly po uzavření smlouvy a nemohou být zhotovitelem odvráceny.
 
V.
Místo plnění
  1. Místem provádění díla je výrobní areál zhotovitele v místě jeho sídla ve Frýdku – Místku, případně v jeho přilehlých provozovnách.
 
VI.
Dodací a platební podmínky
  1. V případě sjednání způsobu úhrady hotově nebo dobírkou zaplatí zákazník cenu díla při převzetí předmětu díla. V případě sjednání způsobu úhrady bezhotovostní platbou, nebo  převodem z účtu zaplatí zákazník cenu díla ve lhůtě splatnosti sjednané ve smlouvě o dílo.
  2. Stanoví-li smlouva o dílo povinnost zhotovitele předat předmět díla kupujícímu odesláním přepravní službou (DHL nebo prostřednictvím České pošty) je k ceně díla účtována cena ve výši účtované zhotoviteli za odeslání dle ceníku poskytovatelů služeb. Dále je k ceně účtovaná cena balného.
  3. Místem předání předmětu díla zákazníkovi je výrobní areál zhotovitele v místě jeho sídla. Předmět díla je povinen převzít u zhotovitele zákazník nebo jím k tomu písemně zmocněná třetí osoba. Nepřevezme-li zákazník předmět díla u zhotovitele ve sjednaném termínu, je v prodlení, přičemž po dobu svého prodlení nese zákazník nebezpečí škody na věci, ať již škoda vznikne z jakékoli příčiny.
  4. Pokud smlouva o dílo stanoví povinnost zhotovitele odeslat předmět díla, odešle zhotovitel předmět díla na adresu sídla zákazníka, pokud není ve smlouvě o dílo určená jiná adresa místa předání.
  5. Je-li ve smlouvě o dílo sjednáno, že zhotovitel je povinen odeslat předmět díla do místa určeného zákazníkem je závazek zhotovitele zhotovit dílo splněn předáním předmětu díla k odeslání přepravní službě (DHL nebo České poště).
  6. Zákazník je v prodlení s převzetím předmětu díla, pokud v rozporu se svými povinnostmi, nepřevezme od zhotovitele řádně nabídnuté plnění.
  7. Převzetím nabývá zákazník vlastnické právo k předmětu díla a přechází na něho nebezpečí vzniku škody na předmětu díla.
 
VII.
Smluvní pokuta
 
  1. Pro případ prodlení zákazníka s úhradou ceny díla nebo její části ve lhůtě splatnosti byla mezi zhotovitelem a zákazníkem sjednána smluvní pokuta, kterou se zákazník zavazuje zaplatit zhotoviteli ve výši 0,1% z částky uvedené ve smlouvě o dílo za každý den svého prodlení.
 
VIII.
Odpovědnost za vady díla
  1. Dílo má vadu neodpovídá-li smlouvě o dílo.
  2. Zákazník je povinen předmět díla prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na předmětu díla a přesvědčí se o jejich vlastnostech a množství. Je-li předmět díla odeslán do místa určeného zákazníkem, může zákazník odložit prohlídku do doby, kdy je předmět díla dopraven do místa určení.
  3. Případné vady díla je zákazník oprávněn uplatňovat v písemné formě nebo e-mailem u zhotovitele bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistil nejpozději do 14-ti dnů od termínu předání předmětu díla. Zhotovitel se vyjádří k reklamaci nejpozději do 14-ti dnů od uplatnění reklamace.
  4. V případě oprávněných a řádně uplatněných vad díla je zhotovitel povinen dodat ve lhůtě do 30-ti dnů od uznání uplatněných vad díla zákazníkovi za vadný předmět díla nový předmět díla bez vad a není-li to možné z důvodů na straně zhotovitele, poskytne zákazníkovi slevu ve výši rovnající se výrobní ceně předmětu díla, jehož vady uznal.
  5. Zhotovitel neodpovídá za vady díla vzniklé nevhodnou povahou věci, kterou mu zákazník k provedení díla předal nebo příkazu, který mu zákazník dal, jestliže zhotovitel na jejich nevhodnost upozornil a zákazník trval na provedení díla s použitím dané věci nebo daného příkazu.
  6. Zhotovitel neodpovídá za vady vzniklé nesprávným skladováním nebo manipulací s předmětem díla potom, co zhotovitel splnil svůj závazek provést dílo.
 
IX.
Ostatní ujednání
  1. Zhotovitel si vyhrazuje právo pozastavit zhotovování díla a odstoupit od smlouvy o dílo po předchozím oznámení zákazníkovi, bez povinnosti uhradit mu jakékoliv vyrovnání a bez ztráty nároku na úhradu vzniklých škod v případě podstatného porušení smluvních povinností ze strany zákazníka.
 
  1. Zákazník není oprávněn postoupit jakoukoli pohledávku za zhotovitelem vzniklou v souvislosti se smlouvou o dílo jakékoli třetí osobě. Takové postoupení je přípustné jen s předchozím písemným souhlasem zhotovitele. Zákazník není oprávněn bez písemného souhlasu zhotovitele převádět na třetí osoby jakákoli práva vzniklá ze smlouvy uzavřené na základě řádné objednávky a jejího potvrzení.
 
 
X.
Ochrana osobních údajů
  1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
 
XI.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání Cookies
  1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
 
  1. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
 
XII.
Závěrečná ustanovení
  1. Uzavřením smlouvy o dílo zákazník současně potvrzuje, že se seznámil s těmito „Všeobecnými obchodními podmínkami, platným Ceníkem zhotovitele, včetně podmínek kvality díla a lhůt plnění “ a tyto přijímá.
 
  1. Obsah smlouvy o dílo je pro obě smluvní strany závazný. Smlouvu o dílo nelze měnit jinak než písemným projevem vůle obou smluvních stran.
 
  1. Smluvní vztahy mezi zákazníkem a zhotovitelem se řídí právem České republiky, zejména ustanoveními Občanského zákoníku.
 
  1. Případné spory plynoucí ze smlouvy o dílo budou řešeny podle platného práva České republiky podáním návrhu u soudu příslušného podle sídla zhotovitele.
 
  1. Zhotovitel si vyhrazuje právo kdykoli tyto VOP změnit či doplnit v důsledku změn právních předpisů nebo jiných podstatných okolností. Tyto změny a doplňky budou účinné po jejich oznámení zákazníkovi na internetových stránkách zhotovitele.
 
  1. Tyto VOP zhotovitele nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 10. 2022. V případě, že některé ustanovení těchto VOP se stane neplatným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná.
 
 
 
Pojmy a zkratky
VOP – všeobecné obchodní podmínky
Zhotovitel – pro účely těchto VOP se zhotovitelem rozumí společnost Tiskárna Kleinwächter - KLEINWÄCHTER holding s.r.o., IČ: 05539528, DIČ: CZ05539528, se sídlem Čajkovského 1511, 738 01 Frýdek-Místek.
Objednavatel (zákazník) – pro účely těchto VOP se zákazníkem rozumí osoba, která se zhotovitelem nebo zástupcem zhotovitele uzavřela smlouvu o dílo dle těchto VOP


Ochrana osobních údajů
 
Společnost KLEINWÄCHTER holding s.r.o., IČ: 05539528, sídlo: Čajkovského 1511, Místek, 738 01 Frýdek-Místek, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě oddíl C, vložka 67959 (dále jen „my“) si plně uvědomuje důležitost ochrany osobních údajů v informační společnosti. Pro fungování celé řady obchodních aktivit je možnost zpracovávat osobní údaje, včetně údajů nezbytných pro identifikaci jednotlivce, klíčová, a tvoří základní pilíř pro fungování byznysů pracujících s novými technologiemi. Abychom mohli zaručit bezproblémové fungování všech podnikatelských aktivit společnosti, dbáme na dodržování příslušných legislativních požadavků. K nim patří mimo jiné zajištění ochrany osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 04. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohyb těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR“), jakož i všech prováděcích předpisů přijatých na národní úrovni v oblasti ochrany osobních údajů. 
Tento dokument obsahuje základní informace o tom, jaké osobní údaje ve vztahu k našim zákazníkům a uživatelům webových stránek zpracováváme, dále informace o tom, co nás opravňuje k takovému zpracování, komu můžeme osobní údaje předávat a rovněž, jaká práva z toho našim zákazníkům jako subjektům údajů vyplývají.
  1. Jakými zásadami se řídíme?
Rozhodnete-li se využít našich služeb, budeme zpracovávat následující kategorie osobních údajů:
  1. identifikační údaje, mezi které patří vaše jméno a příjmení;
  2. kontaktní údaje, mezi které patří zejména vaše e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa (pokud je uvedena), případně fakturační adresa (pokud je uvedena);
  3. informace týkající se vašich požadavků, a to zejména vaše dotazy a požadavky ohledně nabízeného zboží či služeb a související sdělení (např. realizace prací, k nimž je využit nabízený sortiment, vždy dle informací uvedených v rámci kontaktního formuláře);
  4. nastavení týkající se vašeho účtu, a to zejména uložené adresy, nastavení newsletterů, vaše oblíbené produkty, hodnocení produktů a služeb či vaše dotazy a požadavky;
  5. údaje o vašich objednávkách, mezi něž patří údaje o zboží a službách, které jste u nás objednali, způsob jejich doručení a platby včetně čísla platebního účtu, případně údaje o reklamacích či využití záručního servisu a souvisejících služeb;
  6. údaje získané využitím služeb zaměstnanců společnosti, případně údaje získané po návštěvě sídla společnosti, mezi které patří především záznamy telefonních hovorů uskutečněných prostřednictvím telefonní linky a dále nahrávky kamerových systémů pořízené při návštěvě sídla společnosti nebo její prodejny.
    1. Na základě čeho osobní údaje zpracováváme?
V rámci naší činnosti zpracováváme osobní údaje pro různé účely a v různém rozsahu buď:
  1. bez vašeho souhlasu na základě právního titulu plnění smlouvy, našeho oprávněného zájmu nebo z důvodu plnění právní povinnosti, nebo
  2. na základě vašeho souhlasu.
    1. NÁVŠTĚVA WEBOVÝCH STRÁNEK UŽIVATELEM
Při návštěvě našich webových stránek zpracováváme údaje o vaší aktivitě na webových stránkách na základě našeho oprávněného zájmu (tedy bez vašeho souhlasu) za účelem: Pro tyto účely zpracováváme osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k zaznamenání statistiky návštěvnosti, a to nejdéle po dobu 1 měsíce.
Proti zpracování realizovanému na základě oprávněného zájmu máte právo uplatnit námitku.
  1. REGISTRACE ZÁKAZNÍKA
Prostřednictvím registrace usnadňujeme našim zákazníkům objednávku zboží a služeb na našich webových stránkách, kontrolu stavu jejich objednávek, sledování oblíbených produktů a mnohé další. V případě registrovaných zákazníků zpracováváme identifikační a kontaktní údaje, včetně údajů týkajících se nastavení účtu a realizovaných objednávek na podkladě plnění smlouvy se zákazníkem pro účely vedení účtu.
Pro tento účel zpracováváme osobní údaje po dobu existence zákaznického účtu.
  1. VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY
Za předpokladu, že u nás vytvoříte objednávku, realizujeme následující způsoby zpracování:
  1. Plnění smlouvy
Jestliže nakupujete jako fyzická osoba, zpracováváme vaše osobní údaje za účelem přípravy, uzavření a plnění smlouvy a to v rozsahu identifikačních a kontaktních údajů a dále údajů o vašich objednávkách. Jestliže jste zároveň registrovaným zákazníkem, zpracováváme pro účely plnění smlouvy také údaje o nastavení tohoto účtu.
Pokud nakupujete jako právnická osoba, zpracováváme tytéž údaje za stejným účelem na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá v uzavření a plnění smlouvy s osobou, kterou zastupujete.
Příprava, uzavření a plnění smlouvy s našimi zákazníky znamená, že vaše údaje potřebujeme z následujících důvodů: Pro tento účel osobní údaje zpracováváme po dobu nezbytnou k plnění smlouvy, případně vyřízení souvisejících požadavků jako jsou reklamace či dohodnutý záruční servis. Po uplynutí této doby údaje dále uchováme na základě našeho oprávněného zájmu za účelem ochrany právních nároků a naší vnitřní evidence a kontroly, a to po dobu trvání promlčecí doby a 1 rok po jejím uplynutí s ohledem na nároky uplatněné na konci promlčecí doby. V případě zahájení soudního, správního nebo jiného řízení zpracováváme osobní údaje v nezbytném rozsahu po celou dobu trvání takových řízení a zbývající část promlčecí doby po jeho ukončení. Našimi oprávněnými zájmy jsou zde ochrana právních nároků a kontrola řádného poskytování našich služeb.
Proti zpracování realizovanému na základě oprávněného zájmu máte právo uplatnit námitku.
  1. Plnění právních povinností
Společnost dále zpracovává vybrané osobní údaje pro plnění právních povinností uložených zákonem, pro které není třeba získávat souhlas subjektu údajů. Vaše identifikační a kontaktní údaje, včetně informace týkající se vašich požadavků a údaje o vašich objednávkách zpracováváme taktéž z důvodu plnění právních povinností dle následujících předpisů:
•             zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
•             zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
•             zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
•             zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Pro tyto účely osobní údaje používáme nejdéle po dobu 10 let dle příslušných daňových předpisů.
  1. Oprávněný zájem
Jste-li naším stálým zákazníkem, můžeme vám v souladu s platnou legislativou zasílat související nabídku zboží a služeb na základě našeho oprávněného zájmu, kterým je realizace podnikatelské činnosti. Uvedené nemění nic na tom, že máte vždy možnost se z této nabídky jednoduše odhlásit, ať už v rámci vašeho uživatelského účtu nebo přímo využitím odhlašovacího odkazu v emailu.
Pro tento účel zpracováváme osobní údaje po dobu vašeho přihlášení k newsletteru.
Proti zpracování realizovanému na základě oprávněného zájmu máte právo uplatnit námitku.
  1. SOUHLASY SE ZPRACOVÁNÍM
Vybrané druhy zpracování realizujeme rovněž na základě vašeho souhlasu. V rámci fungování našich webových stránek na ně můžete narazit například, pokud si přejete dostávat speciální nabídky a newslettery týkající se kompletního sortimentu společnosti.
V každém případě je udělení souhlasu vždy dobrovolné a my jím nepodmiňujeme fungování našich služeb. Své souhlasy můžete kdykoli odvolat v závislosti na typu zpracování, kterého se souhlas týká a které popisujeme níže. V případě jakýchkoli dotazů máte zároveň vždy možnost obrátit se na naše zaměstnance prostřednictvím kontaktů uvedených v sekci 8 Uplatnění vašich práv. Odvoláním souhlasu však není dotčena zákonnost zpracování před tímto odvoláním. Nejste-li naším zákazníkem a přesto si přejete dostávat kompletní nabídku našeho zboží, speciálních akcí a slev, máte možnost přihlásit se k našemu newsletteru odsouhlasením na webových stránkách. Uvedené platí také v případě, že jste naším stálým zákazníkem a přejete si dostávat informace o kompletní nabídce našeho sortimentu.
  1.  Návštěva sídla společnosti nebo jeho okolí:
Při návštěvě sídla společnosti nebo jeho okolí mohou být pořizovány nahrávky z kamerového systému, na nichž můžete být zachyceni. Uvedené zpracování probíhá na podkladě oprávněného zájmu společnosti a to za účelem ochrany našeho majetku a dále ochrany osob pohybujících se v sídle společnosti a jejím okolí.
Osobní údaje jsou pro tento účel uchovávány po dobu nezbytně nutnou, a to po dobu 4 dnů.
Proti tomuto zpracování máte právo uplatnit námitku.
  1. Komu vaše osobní předáváme a kdo je zpracovává?
Všechny zmíněné osobní údaje zpracováváme my jako správce. Stanovujeme a odpovídáme za veškeré účely zpracování vašich osobních údajů získávaných prostřednictvím webových stránek a zde uvedených formulářů, případně prostřednictvím dalších komunikačních nástrojů (emailová či telefonická komunikace).
Pro realizaci smluvních vztahů můžeme osobní údaje předávat rovněž dalším subjektům, kteří se nachází v roli správce, a to: přepravním partnerům, pokud pro realizaci služby využíváme některého z těchto partnerů, a to výlučně pro potřeby realizace této služby (v současné době se jedná o tyto partnery: DHL Express Czech Republic, s.r.o., IČO: 25683446; PPL CZ s.r.o, IČO: 25194798; Česká pošta, s.p., IČO: 47114983); Geis Parcel CZ s.r.o., IČO: 63077051

Geis CZ s.r.o., IČO: 44567359; Raben Logistics Czech s.r.o., IČO: 24705128.

partnerům provozujícím platební systémy pro potřeby zajištění platby, zejména v souvislosti s platbou kartou (v současné době se jedná o tyto partnery: Komerční banka a.s., IČO: 45317054; Česká pošta s.p. IČO: 47114983
Geis Parcel CZ s.r.o., IČO: 63077051; Geis CZ s.r.o., IČO: 44567359
Pro zpracování osobních údajů rovněž využíváme služeb dalších zpracovatelů, kteří osobní údaje zpracovávají pouze podle našich pokynů a pro účely zde stanovené. Takovými zpracovateli jsou:
  1. poskytovatelé a dodavatelé technologií a podpory, včetně provozu webových stránek (SONUS technology s.r.o., IČO: 29210771; Net4 Soft s.r.o., IČO: 28641779; Jiří Chmel, IČO: 61960454);
  2. poskytovatelé ekonomického softwaru (STORMWARE s.r.o., IČO: 25313142; INTEGRODAT SOFTWARE, IČO: 13588851; Sprinx Systém, a.s. IČO: 26770211).
    1. Odkud osobní údaje získáváme?
Ve většině případů zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete přímo Vy v rámci objednávání zboží nebo služeb, nebo při komunikaci s námi prostřednictvím uvedeným webových formulářů nebo přímým kontaktováním našich zaměstnanců. Osobní údaje můžeme přímo od vás získat rovněž pořízením kamerového záznamu ze sídla společnosti a jeho okolí.
  1. Předávání údajů mimo EU
Ke zpracování osobních údajů vybíráme a využíváme dodavatele, kteří jsou usazeni v rámci Evropské unie. Vaše osobní údaje tak nejsou předávány mimo EU.
  1. Dodržujeme vaše práva při zpracování osobních údajů. Jaká to jsou?
V souvislosti se zpracováním osobních údajů respektuje společnost práva zákazníků jako subjektů údajů, a to zejména právo na přístup k osobním údajům, jehož součástí je právo na informace o zpracování osobních údajů, právo na opravu, výmaz (právo „být zapomenut“), právo na omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku proti zpracování založeném na oprávněném zájmu správce osobních údajů či právo podat stížnost k dozorové autoritě. Níže se dozvíte, co pro vás tato práva znamenají, a jak je uplatnit. Jako zákazník máte například právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, po jak dlouhou dobu, za jakým účelem, kdo jsou zpracovatelé vaši osobních údajů nebo odkud data získáváme. Můžete rovněž zažádat o kopii těchto osobních údajů, které vám po vaší identifikaci poskytneme bezplatně. V případě opakovaných žádostí pak tyto vyřídíme již s poplatkem.   Domníváte-li se, že údaje zpracovávané z naší strany jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na jejich opravu, případně doplnění. Provádíme průběžné prověřování účelů, pro které data zpracováváme, a doby uchování údajů. Pokud pomine stanovená doba pro zpracování, příslušné údaje bezodkladně vymažeme. Jestliže se domníváte, že bychom vaše data již neměli zpracovávat, máte právo na výmaz, pokud jsou splněny tyto podmínky: V případě, že je zpracování osobních údajů dále nezbytné pro splnění právních povinností, případně k uplatňování právních nároků společnosti, právo na výmaz se neuplatní. Po využití vašeho práva na omezení zpracování, dočasně označíme vaše osobní údaje, které po omezenou dobu přestanou být předmětem zpracování. Může se tak stát v rámci těchto okolností:   Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě plnění smlouvy a také na základě vašeho souhlasu. GDPR vám za těchto okolností přiznává právo na přenositelnost údajů. Jestliže nám tedy podáte žádost vztahující se k tomuto právu, poskytneme vám údaje ve strojově čitelném, strukturovaném a běžně používaném formátu. Jako správce osobních údajů provádíme některá zpracování na základě oprávněného zájmu. Proti těmto typům zpracování máte možnost podat námitku. V případě, že jde o zpracování zahrnující marketingové aktivity, vaše osobní údaje přestanou být zpracovány bezodkladně po uplatnění námitky. V ostatních případech posoudíme, zda naše oprávněné zájmy trvají a neprodleně vás vyrozumíme o tom, zda nadále existují důvody pro trvání našeho zpracování, nebo bylo zpracování ukončeno.   GDPR v neposlední řádě přiznává právo subjektu údajů podat stížnost u dozorové autority. Tou je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7. Stížnost zde můžete podat, pokud se domníváte, že vaše údaje zpracováváme neoprávněně nebo v rozporu s právními předpisy.
  1. Uplatnění vašich práv
Pro případy uplatnění vašich práv týkajících se zpracování osobních údajů nebo jakýchkoli vašich dotazů týkajících se zpracování osobních údajů z naší strany, se neváhejte obrátit na příslušné kontakty uvedené níže:
Zákaznické oddělení:
Email: tiskarnaklein@tiskarnaklein.cz
Veškeré požadavky vyřídíme nejdéle v zákonné lhůtě jednoho měsíce. V případě složitějších žádostí máme možnost tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce. O této skutečnosti nicméně budete bezodkladně informováni.